Kika in i mitt badrumsskåp

Petra visade sitt badrumsskåp och utmanade oss läsare att göra detsamma, så varsågod - Fridas badrumsprylar! Att jag plockade ut grejerna till vänster och ställde dom på tvättmaskinen beror inte på att jag har något att dölja, däremot stod de intryckta på en hylla, som den på mittenbilden.

Tja, vad har vi här då... Epilator, grym hårborste med svinborst (ett måste när man har långt hår), Bodylotion (Viktor & Rolf, Åhlens shimmering, Bodybutter och Aco), 8 hour cream, nagellacksremover, bus från Aco, aniktsbus från Lancôme, fotcreme från OPI, ansiktsmask och ansiktsrengöring från Lancôme, hårspray från Proffs, silicondroppar till håret som jag aldrig använder, och tja, lite av varje helt enkelt (en salig röra kan man också kalla det).

På nästa hylla har jag mitt smink, det lilla rosa etuiet innehåller smink från Dior, det fick jag av sambon förra gången han var ute och reste (vi försöker alltid köpa med oss något hem till varandra). Det giftblåa är flourskölj som jag ska bli bättre på att använda...

Nästa hyllar får tala för sig själv, en salig blandning där också!
Uppe till höger jar jag mina varuprover från Kicks och liknande.. (slängde faktiskt några gamla innan jag tog bilden)

När jag ser bilderna inser jag att det kanske är dags att skaffa rengöringsprodukter i samma serie. Min hy har precis börjat strejka och jag kanske ska muta den med något bättre... Förslag?

Nu när jag har visat innehållet i mina badrummsskåp på bloggen är det fritt fram för alla gäster att snoka hur mycket de vill när de kommer hem på besök!

Någon mer som vågar anta utmaningen?... ;)

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att du hakade på =)



Och jag har (med mina falkögon) noterat att alla som hittills visat sina badrumsskåp har Body Butter från Body Shop. Ja - det syntes iofs inte på min bild eftersom den låg på golvet. Men den fanns där.

2008-11-09 @ 23:08:06
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0