Novemberbröllop

De flesta par gifter sig på sommaren då man kan njuta av det (förhoppningsvis) soliga och varma vädret. Härligt visst, men det kan bli för mycket av det goda med följd att sommarbröllopen krockar med varandra.. Ett novemberbröllop krockar däremot inte med något, och på lördag ska jag och Jonas på ett sådant, ett välkommet avbrott i höstmörkret.


Det är heller inte vem som helst som gifter sig, utan min äldsta barndomskompis som jag lärde känna på dagis. Då hade jag inte ens hunnit fylla 5 år, nu fyller vi båda 30 nästa år, vart tog tiden vägen!? :) Även om vi inte har umgåtts så mycket under vissa perioder så är vi fortfarande goda vänner, jag var bl.a. med och hjälpte henne välja brudklänning. Hon kommer vara såå fin, och det ska bli roligt att träffa hennes föräldrar och andra vänner från "back in the days", man kan verkligen inte säga att det var "igår"... :)


Nu är det bara en sak som återstår - presenten (är ute i sista sekunden, inte likt mig)! Jag har några idéer, men har ni något bra tips på en personlig bröllopspresent så tar jag tacksamt emot det! Imorgon efter jobbet ska jag ut på "jakt"... :)

Bilden är lånad från www.isa.nu (där jag hade kunnat köpa något fint om jag varit ute i bättre tid)...


Kommentarer
Postat av: Petra

Inte dumt alls med en ljuspunkt i höstmörkret =) Ljusa årstiden finns det ju så mycket annat kul...

2008-11-06 @ 17:43:32
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: HannahSthlm

Mysigt med bröllop!:)

2008-11-06 @ 19:46:33
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0