Acne Pistol lookalike

Har länge tyckt att Acnes Pistol boots är grymt snygga, men även onödigt dyra. Jag är rätt duktig på att slita ut skor och att då lägga 3500 kr på ett par stövlar, nja...

Läste på en blogg (kommer ej ihåg vilken) där någon tipsade om att Wedins hade fått in liknande stövlar. Hade totalt glömt av det men när jag var där idag såg jag dom, oj så snygga! De fanns både i svart och oxblodsrött skinn, båda var lika fina. En lite ovanlig detalj var att dragkedjorna satt på utsidan av stövlarna.

Att Wedins för tillfället har 30% rabatt på alla skor gjorde ju inte saken sämre. Ordinarie pris var överkomliga 1195 kr men nu kostade de alltså bara 836 kr, ett fynd!

Jag slog till på de svarta!


Mina nyinköpta stövlar, de har redan fått utstå Göteborgsregn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0