Fler fynd, men...

Idag  var jag och hämtade ut ett par stövlar jag beställt från Ellos. Åter igen var det dags att utnyttja ett erbjudande, denna gång 40% rabatt på valfri vara.

Jag slog till på dessa fordrade skinnstövlar för endast 539:- (ord pris 899:-, även det ett bra pris). Stövlarna är överraskande snygga och "rejäla", som jag ville ha dem. Kruxet då? Jo, de är för stora... blä! :( Provar man skor i en affär är det ju bara att byta till "rätt" storlek, nu får man skicka tillbaka det enorma paketet för dyrt porto och gå och vänta på en storlek mindre, som kanske visar sig vara för små, och då få skicka tillbaka även dem...

Nåja, det är väl bara att ta tag i det, och vara glad för att kylan inte har kommit än. Jag får hålla tillgodo med mina snygga stövlar från Wedins så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0