H, O, C, K,...

...E, Y - hockey!


Kvällsplanerna kan snabbt ändras. Efter att ha läst Amys inlägg om stickning blev jag så sugen på att ägna kvällen åt att sitta uppkrupen i soffan med en filt och en kopp te och äntligen få klart Jonas halsduk (han har hintat något om att det börjar bli kallt ute nu, jag förstår inte alls vad han menar?!) ;).

Men, så ringde han precis och frågade om vi skulle hänga med på hockey, hans jobb hade tydligen fått gratisbiljetter. Tänkte snabbt efter och insåg att jag aldrig varit på en hockeymatch i hela mitt liv! Så, sticka kan jag göra i helgen, dags att uppleva något nytt, ikväll blir det Frölunda mot Luleå, heja heja :)


Kommentarer
Postat av: Amy

Hejsan! Hoppas att hockey-matchen var kul. Roligt att titta in på din blogg och ta en liten pluggpaus - du verkar gilla kuponger och rabattkoder nästan lika mycket som jag :) Visst blir man glad av att fynda!

Postat av: Fridas favoriter

Ja, det gör jag nog när jag tänker efter, man blir ju så nöjd när man gjort ett "fynd"! :) Mataffärernas kuponger struntar jag i, men när H&M har ett erbjudande måste jag dit och kika ;)

2008-11-01 @ 11:26:49
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0