Mellanmål

Är precis hemkommen från en superhärlig shoppingtur på stan. Trevligt sällskap, skinande sol och en hel del fynd har fått mig på riktigt bra humör! :)

Fastnade framför datorn så fort jag kom hem och hungrig som jag var passade jag på att testa en ny keso, som i alla fall inte jag har ätit förut, äpple, päron och vanilj. Någon som provat den?

Jag tycker keso ska smaka lite syrligt,  men den här var söt och smakade lite som päronglass. Vet inte riktigt om jag tyckte om den, men nu är den slut så det får väl ändå anses som ett rätt ok betyg. Ingen hit på smörgåsen eftersom den var så söt, men den passar säkert bra till frukt!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Måste flika in att det trevliga sällskapet var jag! Vilken fin och professionell sida du har Frida jag blir helt imponerad!! Det blir fler besök!!

2008-10-31 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0