Time for tea

Ikväll blir det en stooor kopp te i soffan med den där filten jag skrev om nedan.

Mina tefavoriter är för tillfället Kustfägring och Livslust, båda gröna teer som är blommiga och fruktiga. Tidigare trodde jag att gröna teer bara fanns med naturell tråkig smak, men det finns ju hur många smaksatta goda sorter som helst.

mina teburkar, några av demLika mycket som jag gillar te gillar jag teburkar, man kan aldrig få för många och de är roliga att samla på. Här är några i min samling...

I England har de till och med (eller, såklart, snarare) en egen tetidning; TeaTime Magazine, man undrar hur mycket man kan skriva om te egentligen? Uppenbarligen hur mycket som helst...

Bild från teatimemagazine.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0