Burksamlare

Nej, jag samlar inte pantburkar, men däremot har jag dille på fina förvarings- och plåtburkar i alla de färger och mönster. Dessa är från HouseDoctor och är inhandlade i butiken Prylgalet här i Göteborg, är de inte söta?! Frågan är bara vad man ska ha alla burkar till, det är ju inget jag egentligen behöver ;-)

En sak som jag däremot behöver är en flätad korg att ha när man är ute i skogen och plockar svamp. Helst ska den vara snygg också! ;-) Men – var hittar man en sådan korg? Jag har letat runt överallt känns det som, men inte ens hittat en liten alldaglig korg. Många förvaringskorgar finns det, men det måste ju vara en med handtag. Ser ni någon så hojta till, jag fortsätter mitt letande så länge…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0