Nya inköp

Idag var jag och hämtade ut ett paket från Halens. Med koden "1970" får man 30 % rabatt på hela sortimentet, och det kunde jag såklart inte låta bli ;) 

Det blev två kjolar och leggings i tvåpack. Allt var över förväntan och billigt blev det också, är supernöjd! När man handlar på nätet kan man ju ibland bli lite besviken när plaggen inte ser så fina ut som de gör på bild, men den här gången blev det som sagt fullträff!

När rabatten var dragen kostade den bruna kjolen 139:-, den svarta 195:- och leggingsen kostade bara 70:- tillsammans.



När jag ändå håller på kan jag tipsa om ytterligare ett fynd (jag gör ju en hejans massa fynd hela tiden jag, hehe!). Denna  snygga och billiga kappa jag hittade på HM förra veckan. Cerise, snyggt skuren och priset... 298:-! Ja, var inte det ett fynd eller vad?! 

Nu låter det som jag köper allt som är billigt, det gör jag verkligen inte, men är priset lägre än vad plagget ser ut att kosta och det tilltalar mig, ja då slinker det lätt med hem... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0