Några bilder från gårdagen...

Åh, vad skönt det var att sova ut i morse. Vaknade kl 10 av klarblå himmel utanför fönstret, då kunde man liksom inte ligga och dra sig mera...

Gårdagens partykväll var jättekul, med god mat, gott vin och smarriga drinkar. Fast varför är det alltid så att man har det trevligare hemma än när man väl kommer ut? Nåja, det var roligt att få "skaka lite rumpa" i alla fall:)

Vi hann även med att leka lite med Photo Both-programmet på min Mac, kan ju vara snäll (?) och visa en del av resultatet... ;) (tänk er först några glas vin och tre drinkar efter det)

Ok, det började ju snällt...       Åh, vad jag känner mig älskad av mina vänner ;)

Den "obligatoriska" tungan    En grimasbild, även den obligatorisk ;)

Profilbilden, ja vi betade oss igenom det mesta, även (brist på) muskelbilden!

Jag vill ha stora bröst-bilden, och den sista skrattade vi gott åt :)

Inser nu att det bara var fyra av oss sex som var små linslusar igår, undrar hur det kommer sig? ;)

Kommentarer
Postat av: Miss Agda

Ni verkar haft det superkul!!

Hoppas du får en bra dag på Ikea. Kram



Ps: Jag klättrar inte längre, men bilden är tagen i Tunaberg, ca 1timme från Sthlm.

2008-11-16 @ 13:11:36
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad härligt ni ser ut att ha haft det! Vad lik du är Elin Kling på bilderna för övrigt..:)



Är du lika seg som jag idag då? Jag ska "bota" mig själv med låna promenad och sen hemma-spa och god söndagsmiddag.

Kram Mia

2008-11-16 @ 13:22:58
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Petra

Håller med, ser ut som ni har det förbaskat kul! Blir lite avis eftersom jag satt och hinkade glögg i min ensamhet igår...



Håller med om att stämningen sällan blir lika kul när man väl kommer ut. Varför inte stanna hemma hela kvällen, kan jag undra ibland. Samtidigt är man nyfiken på hur det är där ute och vill kolla läget =)



Kramar från en Uppsala-deppig typ

2008-11-16 @ 15:04:57
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Haha vilka roliga bilder vi fick till igår. Alltid lika kul att umgås med tjejgänget=) så det får vi göra om snart!!!



Kram kram

2008-11-16 @ 16:14:59
Postat av: Fridas favoriter

Sv: Jo, vi hade verkligen jättekul och jag mår förvånande nog inte så dåligt som jag kanske borde göra idag... (fast en och annan gäspning på ikea kom det allt) ;) Mia: Tack, Elin är så söt så det tar jag som en komplimang :)

2008-11-16 @ 18:26:27
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0