Sista kvällen för mig själv

Nyduschad och nytränad, iklädd mysdress från H&M och med en god omelett i magen, ja söndagskvällar kan var riktigt trevliga, även utan sambon (men imorgon är han hemma igen!) :)

Det är inte lätt att blogga själv när man prenumererar på så många bra bloggar på Bloglovin', ca 100 nya inlägg när jag satte på datorn - puh! Nu har jag i alla fall skummat igenom det mesta och kan ägna mig lite åt min egen blogg (kanske ska ändra på prioriteringen där, hmm...)

Här sitter jag, med den obligatoriska julmusten och en clementin efter maten, mums fillibabba! :) Bilden är mörk, men det ska vara lite mysbelysning så här på kvällen tycker jag...

Kommentarer
Postat av: melanie

va härligt det låter! och självklart ska det vara en massa mysljus nu;)

2008-11-24 @ 11:55:14
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag brukar ha ca 300 inlägg om jag kollar varje dag. Helt omöjligt. Men jag gör som så att min blogg och de som kommenterar där prioriteras och sen försöker jag kolla igenom hela min bloggkoll två ggr i veckan iaf. Man klarar inte mer, man är ju bara en människa liksom!



Nu ska jag surfa in på brandos och bestämma mig för om jag verkligen förtjänar ett par nya kortskaftiga svarta Uggs. Det gör jag va? :)

Kram Mia

2008-11-24 @ 12:57:23
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Lille John

Köp en ny dator frida, kan ju inte sitta vid en sån skrutt ;)

2008-11-26 @ 06:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0