Pilgrim charms

Pilgrim har många fina smycken och jag gillar särskilt deras berlocker, de släpper nya flera gånger om året. Jag köpte mina första när jag mellanlandade på Köpenhamns flygplats för ett år sedan, och ytterligare några när jag var där i maj, ni ser min samling på bilden till höger (jag undrar förresten varför man lätt unnar sig en massa extra bara för att man har semester?) :).

Sedan dess har Pilgrim släppt fler söta berlocker och jag funderar på att komplettera min samling med några av dessa:

De har även fått in (ca 5 ggr) större berlocker, "Pilgrim Mega Charms":

Egna kollage med bilder från Pilgrim.dk

Den lilla resväskan och det stora trädet är mina favoriter! Har ni några?

Kommentarer
Postat av: anna.a

Oj, vad många snygga!!

2008-10-21 @ 18:03:49
URL: http://dromhem.blogg.se/
Postat av: Designtjejen

Hjälp vad mycket fina saker. Vill ju ha såå mycket nu.. :-)

Kram

2008-10-21 @ 21:40:03
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Amy

Åh, vad sugen jag blir på de här söta berlockerna, superfina... Och verkligen fin blogg du har också, väldigt snyggt ram-mönster (eller vad det nu kallas?! Hmm...) Hoppas du har en trevlig kväll!

Postat av: Frida

Tack Amy, jag letade runt en massa när jag började blogga men nu kommer jag inte ihåg var jag hittade det... har alltid varit lite svar för paisleymönster :)

2008-10-22 @ 23:04:24
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0