Nedräkningen har börjat!



Den 22 oktober släpps Sex and the City-filmen på DVD. Att de flesta tjejer redan har sett filmen både en och två gånger på bio hindrar nog inte många från att lägga vantarna på ett alldeles eget exemplar.

Själv köpte jag shoeboxen när den kom och ska självklart köpa filmen! SatC kan man se oooom och om igen utan att tröttna! (fast sambon håller inte med, haha). Boxen har förgyllt många tjejkvällar och piggat upp mig när jag legat nerbäddad sjuk i sängen.

När filmen kom var det lite extra skoj att titta för jag och mamma var i NY när de spelade in filmen förra året, och vi hamnade mitt i en inspelningsscen! (vi var lika uppspelta båda två) :)

Scenen är från när Miranda stannar i taxin utanför Carries hus, kanske inte den mest spännande i filmen, men det var jätteskoj att se live! Carrie var sååå liten och Miranda såg urtjusig ut i sitt röda hår och lila kappa, båda såg mycket smalare ut IRL än på film (!)

Vi var inte ensamma på Perry Street, inspelningsteamet stod och gapade i megafoner åt alla människor som samlats att vara tysta under inspelningen och inte ens tänka tanken att fota med blixt. Det gjorde vi inte, synd bara att det blev så suddiga bilder. Nåja en upplevelse var det hur som helst!!


Här är några av bilderna från inspelningen. Det skulle regna i scenen så det var stora sprinklers riggade över gatan, vädret var annars ganska fint den dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0