Partyhumör!...

... får man av denna låten!

Såg precis på "Battle in Seatle", ingen märkvärdig film men en rolig sak var att Andre 3000 från Outkast hade en roll. När jag ser honom tänker jag direkt på "Hey Ya", en låt som man kan lyssna på hur många gånger som helst.

Hey Ya släpptes när jag och mina kompisar var ute och festade som mest och vi dansade alltid till den. Låten är fortfarande lika bra och är man på dåligt humär är det bara att trycka på play här nedan så kan man omöjligt vara grinig längre! ;) Videon är förresten lika bra som låten, det hör heller inte till vanligheterna...



Watch Out Kast - Hey Ya in Music Videos  |  View More Free Videos Online at Veoh.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0