Utmaning!

Bloggfolk utmanar varandra ständigt att svara på olika listor så jag kan ju inte vara sämre utan antar Amandas utmaning:

KLÄDER
Skor: Mina nyinköpta godingar
Sneakers: Vita Reebok
Jeans: Är inget märkesfreak när det gäller jeans, huvudsaken är att de sitter bra. H&M funkar!
T-shirt: "I ♥ NY" när jag tränar, annars använder jag sällan tishor
Underkläder: Jo, det bör man ju ha på sig ;) Spets är snyggast men jag har faktiskt ett par mindre snygga med dessa på (och ja, jag vet att jag är 29!) ;)

ACCESSOARER
Väska: Har många olika väskor men använder mest min nya från Zara och en svart från Michael Kors som jag köpt i USA.
Plånbok: Louis Vuitton, den största storten
Solglasögon: Ett par stora bruna från Marc Jocobs och ett par lite guldigare från Oakley
Klocka: Har haft samma klocka på armen från DKNY i flera år nu, gillar den fortfarande

BADRUM
Tandkräm: Cologate (spännande)
Tvål: Savon de Marseille
Parfym: Flowerbomb från Viktor & Rolf, en klar favorit!
Medicin: Hade behövt nässpray nu för jag har en förkylning på g :(
Vitamin: Nix, äter allsidigt (hoppas jag)
Huvudvärkstablett: Ibumetin

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa Hallon
Vin: Vitt, rött eller rosé beroende på årstid och mat
Bröd: Hembakat eller ciabatta
Glass: Italiensk choklad från Lejonet & Björnen, Flädersorbet från Triumf och så Ben & Jerry's såklart :)

HEMMA
Säng: Dux, 180 bred, jag sover på vänster sida.
Lakan: Just nu Alvine från IKEA
Espressomaskin: En svart Nespresso.
Kylskåp: Ett stort rostfritt från Miele

ÖVRIGT
Frisörsalong: Är inte "trogen" någon frisör då jag inte behöver klippa mig så ofta.
Bank: Skandiabanken och DNB Nor
Mobiltelefon: Sony Ericsson C702, har bara haft den i någon månad men den har redan stängt av sig säkert 20 ggr (kasst)
Färdmedel: Oftast cykel, smidigt när man både bor och jobbar i stan


Jag utmanar alla som tittar in på min blogg, länka gärna till mig :)

Kommentarer
Postat av: bitte

kul lista

2008-10-02 @ 11:42:30
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0