Veckans bio – Step Brothers

Idag har jag och en kompis varit på förhandsvisningen av filmebn ”Step Brothers” med Will Ferrel och John C Reilly. Eftersom jag har mitt guldkort på SF kunde jag hämta ut två biljetter till filmen föra andra med vanligt SF-kort, skönt att slippa stå och köa!

Filmen handlade om två 40-åriga killar/män som bodde hemma hos sina föräldrar. När föräldrarna skulle gifta sig och flytta ihop blev killarna styvbröder, på gott och ont...

Jag hade rätt höga förväntningar då Will Ferrels filmer brukar vara riktigt roliga men den här var i barnsligaste laget. Kan tänka mig att 10-åringar skrattar högt, själva skrattade vi inte fullt så mycket...

Fridas betyg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0