En bloggpaus som heter duga!













Inte nog med att det inte har kommit ett endaste nytt litet inlägg sen mars, jag har i ärlighetens namn inte ens varit inne på bloggen sen dess!

Det tar tid att blogga och ännu mer tid tar det att läsa och kommentera i andras bloggar (och det finns ju så många bra!). Jag tappade lusten helt enkelt och slutade tvärt med att både läsa bloggar och skriva i min egen. Körde med strutsmetoden, huvudet i sanden och låtsas som ingenting så behövde jag inte få dåligt samvete för att jag övergett bloggen (funkade ganska bra i och för sig!).

Känner mig lite oschyst som bara försvann sådär, men det har väl inte gått något nöd på er som brukade besöka min blogg. Det finns ju en del andra att läsa, om man säger så... ;)

Tänkte i alla fall ge det ett försök igen. Nu när kvällarna är mörka och kalla känns det inte lika instängt att sitta framför datorn igen... Man kanske helt enkelt ska köra en höst- och vinterblogg?! :)

Hur som helst, kramar till er alla som fortfarande kikar in här ibland. Försvinner jag igen ska jag förvarna nästa gång ;)



Kommentarer
Postat av: Zizzie

Kul att du är tillbaka :)

2009-10-16 @ 22:07:45
URL: http://zizzie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej och välkommen tillbaka! Kul att du vill börja igen, och det är klart mans ka ta paus emellanåt om man behöver det, cyberrymden finns ju kvar och vi med den :)



Kram Emelie

2009-10-16 @ 22:21:52
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Helena

FRIDA - gissa om jag har saknat dig!!! Hade gett upp hoppet för längesen med då dyker du plötsligt upp igen - jippi!!! :) VÄLKOMMEN tillbaka och stor kram till dig!

2009-10-17 @ 18:41:34
URL: http://h-examino.blogspot.com
Postat av: edna1221

solutions est un système de watercooling. Voici le test complet d'un ensemble Swiftech destiné au GPU avec le MCW60 et le Ramcool...

2010-11-16 @ 09:55:11
URL: http://www.uggbootsestorede.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0