Vegas, baby!

Nästa vecka åker min sambo till Las Vegas i jobbet. Funderade ett tag på att följa med men eftersom han ska vara borta i tio dagar så kände jag inte för att bränna en massa semesterdagar och köpa dyra flygbiljetter, då han ändå skulle jobba.

Sen undrar jag hur kul Las Vegas egentligen är?!... Ska ju inte ha förutfattade meningar, men åker man till USA:s västkust för första gången kanske man inte ska spendera tio dagar i Vegas och sen åka hem, eller vad tycker ni?

Förra året när han var där åkte jag och min mamma till New York istället, myyycket bättre! :) I år ska vi tyvärr inte dit och jag får vara hemma själv istället. Jag kan ju låtsas att det är liiite synd om mig och att jag är värd en liten USA-present ;) Undrar vad jag ska önska mig, att be honom springa till Forever 21 och shoppa är nog att begära för mycket...

Kommentarer
Postat av: Petra

Men visst kan du be killen shoppa på Forever 21? Eller kan du inte beställa saker från webbsidan till hans hotell? Det brukar funka bra och då får du precis det du vill =)

2008-11-05 @ 23:52:14
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Petra

Oss emellan - det blev den vänstra här: http://egokick.blogspot.com/2008/11/om-jag-slutar-lura-mig-sjlv.html



De du klickade hem är superfina, men det var bra att du skippade Oscar de la Renta-kopian. Hemskt material!



Nu har jag också fått tummen ur och länkat till din blogg =)

2008-11-05 @ 23:55:24
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Mia

O Vegas är hur kul som helst! Jag var där en vecka och det var fest, fest, drinkar, fest, shopping, fest, pool pool pool. Vi var där i september, olidligt varmt så dagarna hängde man vid poolen och sen är det ju festa som gäller. Det är Amerikas lekplats. Vi såg chippendales, spelade, spanade in miljonärer och kändisar. Det är lite av en drömvärld men ack vad roligt det var.

Förstår dock om du inte vill åka när sambon ska jobba fast frågan är om jag vågat släppa iväg min pojkvän dit ensam..:) Du vet Vegas är Hooters högkvarter typ :)



Kram Mia

2008-11-06 @ 11:53:06
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Hehe, ja. Jag brukar tänka på att endast beställa via internet när jag har något rabatt eller när det är rea, för då går man plus minus noll med postförskottsavgifterna! :) Ett tips bara.



Jag dansar klassisk balett, jazzbalett och koreografi special, där vi varierar oss mellan jazz, show och modernt.

2008-11-06 @ 14:11:54
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0