En istapp...

Ja, det är vad jag känner mig som nu.

Vår bostadsrättsförening har precis haft glöggträff på gården, och jag har stått ute och pratat med våra grannar i två timmar. Vi är nytillskotten i föreningen, så det var kul att lära känna alla lite bättre! :)

Vi pratade även köksrenovering med en granne under oss, och vi fick titta in hos honom. Kul att se hur en likadan lägenhet kan se ut med lite andra materialval. Han hade även tagit en bit av klädkammaren och gjort badrummet större, det var riktigt fint! (fast frågan är om jag vill offra min klädkammare?) ;)

Trots att det var korvgrillning och jag stod och värmde mig lite vid elden är jag genomfrusen. Jag som har beklagat mig över att vi bara har regn här i Göteborg, nu ikväll föll det faktiskt några riktigt stora flingor, och det är inte mer än en plusgrad ute. Är vintern på väg på riktigt den här gången?

Jeanna Bauck, Vinterlandskap med vedsamlerska, 1872

Kommentarer
Postat av: Debbie

Pumpsen visas nu, hihi :) Duktig du är som kan hålla dig från att shoppa! Go girl! :)

2008-12-10 @ 20:34:59
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: carolina

huu, det är iskallt här! förstår om du fryser efter två timmar ute!

2008-12-10 @ 21:43:47
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0