Drosselmeyer

Med adventsstjärnor i fönstren och pepparkakor i skafferiet hade man kunnat tro att vi är fullkittade inför julen, men det är vi minsann inte!

Jag har inte köpt hem några nötter än p.g.a. att vi saknar en nötknäppare. Har sneglat lite på den svensktillverkade Drosselmeyern och idag (nåja, igår) hade GP passande nog ett test för just nötknäppare. Gissa vilken som var den enda som fick högst betyg (5/5)? Just det, Drosselmeyern! Nu är det inget att tveka om, här ska  inhandlas en (tillsammans med en stor påse valnötter, mums!). Här kan ni se var den finns att köpa (om det är fler än jag som känner att de är i behov av en), pris 295 kr.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men åh vad fin! Vill ha... TUR för dig att en nötknäckare inte räknas till kläder Frida...slår vad om att den finns hemma hos dig innan luciahelgen är över..! ;)

2008-12-13 @ 10:38:44
URL: http://h-examino.blogspot.com
Postat av: Lisa

Sitter du uppe mitt i natten och letar nötknäppare? ;) Du skulle ju sova tidigt den här veckan.



Ha en härlig lördag!



Kram Lisa



Ps Tack för extra restips!

2008-12-13 @ 11:34:20
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: Fridas favoriter

Helena: Nej, nötknäppare räknas inte som kläder, som tur är :)



Lisa: Jag vet, är så dålig på att komma i säng.. Men igår var det fredag och jag kunde ta sovmorgon imorse, inte lika farligt då.. (men jag håller med, leta nötknäppare mitt i natten, I'm nuts! ;)

2008-12-13 @ 15:12:25
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0