Jag har fått min första utmärkelse!


Och som inte det vore nog har jag fått tre stycken på en gång! Petra, Miss Agda och Helena har gett mig varsin ros, tusen tack tjejer, jag blir så glad!!! :D Jag tycker om att blogga, men självklart känns det ännu roligare när det är någon som vill läsa, (och när "någon" är tjejer vars bloggar jag själv har som favoriter). Åter igen, tack tack tack! :)

Jag skickar självklart tillbaka utmärkelsen till er tre, och kompletterar med ytterligare fyra:

♥ Mia - En härlig tjej med en lika härlig blogg. Blev snabbt en favorit, intressanta och inspirerande inlägg kryddade med en drös med vackra bilder - I like!
Husmusen - Den bästa inredningsbloggen, både utseende- och innehållsmässigt! Kräver ett dagligt besök - minst! Att vi sedan är lika gamla, har samma snygga namn, bor i Göteborg och har sambos som heter Jonas är ett lustigt sammanträffande...
Mallaco - Ytterligare en Göteborgstjej, som inspirerar med sina pysseltips och proffsiga foton på det vackra hemmet.
Kattis - En relativt ny bekantskap, men tjejen har en blogg jag tänker fortsätta läsa! En skön mix av inredning, musik, shopping, tips, etc - helt i min smak!

Reglerna ser ni nedan, men eftersom jag vet att vissa av er redan fått utmärkelsen både en och två gånger bestämmer jag att det räcker med att ni tar åt er äran! ;)

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis! Jag hittade till din blogg via Petra sa ag är oxa glad att hon valde dig ;)

2008-12-08 @ 19:37:22
URL: http://parislisa.blogg.se/
Postat av: mallaco

Ååh, så fina ord du skriver om min blogg. Vad glad jag blir!!!!

Tack söta snälla rara för utmärkelsen!!!!!!



Kram

2008-12-08 @ 19:50:34
URL: http://mallaco.blogspot.com
Postat av: Kattis

Tack! vad roligt att du tycker om min blogg -Blir jätteglad! Känslan är ömsesidig :)



Roligt sammanträffande mellan dig och husmusen förresten!

2008-12-09 @ 11:02:36
URL: http://frystaapelsiner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0