Äntligen fredag, om än en regnig och mulen sådan...

Veckorna har gått snabbare än vanligt den sista tiden, tycker det är helg stup i ett! Är det bara jag som har svårt att hänga med, eller går tiden snabbare på hösten?!... Denna helg har jag i alla fall följande planer:


  • Sprina runt på stan och leta bröllopspresent till barndomsvännen. Brukar vara ute i god tid men denna gången är jag ute rejält sent, så webbshopping är uteslutet! Det hade inte varit så farligt om jag inte varit en sådan perfektionist. Presenten måste ju bli perfekt, och jag kommer få jaga runt ett bra tag innan jag blir nöjd...
  • Ha en lugn fredagskväll hemma tillsammans med sambon med matlagning och vin (kan behövas efter att ha flängt runt på stan)
  • Göra ett blogginlägg om allt spännande (?) som finns i mitt badrumsskåp (har nämligen antagit Petras utmaning)
  • Gå på bröllop med allt vad det innebär (just det, måste införskaffa ett par tunna strumpbyxor till klänningen, får hinnas med under första punkten)
  • Träffas upp hos kompisen C och sticka, tillsammans med de andra tjejerna. Detta är tredje gången gillt och jag undrar om vi ska fortsätta hålla samma höga nivå gällande bakningen, i så fall:
  • Baka äpplemuffins från Leilas "A piece of cake".

Sist men inte minst:

  • Ha sovmorgon med god frukost vid köksbordet (inte vid datorn!) och samtidigt läsa senaste numren av Allt i Hemmet och Amelia.

Sista punkten är klart lättast att genomföra! ;-)


Har ni några storslagna helgplaner eller ska ni bara ta det lugnt? Hoppas ni får det mysigt i regnrusket hur som helst (fast det kanske bara är här i Göteborg det regnar?)...

Uppmuntrande...

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Det låter som att du kommer att få en underbar helg Frida!

Kramar

2008-11-07 @ 18:10:10
URL: http://stoonen.blogspot.com/
Postat av: Petra

Kul att du antagit utmaningen =)



Haha - en frulle utan dator går väl inte? ;-)

2008-11-08 @ 12:09:02
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0