Balders Hage

Imorgon har vi halvdag på jobbet (pga helgdagen på lördag) och jag och en kompis har bestämt att vi ska gå ut och äta lunch på något trevligt ställe och sen gå runt och kika på stan.

Hade först inga planer på vart vi skulle gå, men efter att ha varit inne på Mallacos sida och läst om hennes julshopping på Balders Hage blev jag påmind om att det var längesen jag var där.

Balders Hage är en sån mysig affär, man hittar alltid något litet sött till hemmet och bra priser har de också. Har ni vägarna förbi Södra Hamngatan 25 här i Göteborg, så tycker jag ni ska ta er en titt... :)

Bilder från Balders Hage

Kommentarer
Postat av: Petra

Varför bor jag inte i Göteborg? Eller varför har jag aldrig några ärenden dit? Jobbigt när man läser så mkt bra om den staden...

2008-10-31 @ 10:53:03
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Fridas favoriter

Ja, det är trevligt här i Göteborg. Du får hitta på en anledning att åka hit för jobbets räkning, om inte annat ;)

2008-11-01 @ 11:40:03
URL: http://friiidasfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0