Fancy nails

Eftersom jag (skyller jag på) har långt hår och inte behöver klippa mig så ofta går jag och fixar mina naglar på salong. Oftast kör jag fransk manikyr, eftersom det ser fräscht ut och passar bra till alla kläder. Så här på hösten blir jag dock mer sugen på alla snygga mörka färger som finns. Mörkt blodrött, vinfärgat, plommonlila, ja ibland är det svårt att välja när man sitter där med OPI:s hela färgskala framför sig.

OPI kommer med nya färger varje säsong och varje gång har de ett land som inspiration med coola passande namn på alla nagellacken. Höst/vinter 08  heter de saker som "Parlez-vous OPI?", "Louvre me louvre me not" och "Eiffel for this color" och det är ju såklart Frankrike som är säsongens tema.

Denna gången valde jag "Catherine the grape", från förra årets ryska tema. Jag gillar lila och den här är precis lagom mörk, även om "Midnight in Moscow" också var himla fint. Nu i höst är det också väldigt inne med lila, så inte nog med att det är snyggt, jag är modern också! ;-)


Black Cherry, ytterligare ett mörklila snyggt lack... (matchar f.ö. med rubrikfärgen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0