Frida = bionörd

Är precis hemkommen från bio med sambon och hans kompisar. Jag är en riktig biofantast och att gå på bio en gång i veckan är inget ovanligt för mig, har t.o.m. ett guldkort på SF, haha...

Eftersom det var jag och grabbarna blev det ingen romkom denna gången, utan den lite mer grabbigare Tropic Thunder. Jag ska inte göra ett långt utlägg om handlingen, det kan ni läsa om på IMDB,  men filmen var i alla fall rejält urflippad bitvis och man fick sig sina skratt. Ett plus med filmen var alla bra skådisar; Ben Stiller, Robert Downey Jr, Nick Nolte, Matthew McConaughey Jack Black, Tom Cruise (som för övrigt var allt annat än ögongodis i denna filmen) m.fl.



Fridas betyg: 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Simple Jack är bäst !!!

2008-09-25 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0