Hemnet, beroendeframkallande?

Läste på Aftonbladet om den nya drogen - Hemnet! Tydligen är det främst kvinnor mellan 20-39 år som använder Hemnet och många går in på sidan bara för att drömma sig bort. Endast 26 % av användarna funderar på att byta bostad inom det närmsta året(!).

Det är bara att erkänna! Jag är en av dom, en "missbrukare"... Jag tycker det är jättespännande att se vilka lägenheter som finns till salu, hur planlösningarna ser ut, hur de är inredda och hur priserna ligger. Ååh, jag är helt såld och jag skäms inte att erkänna det, haha...

Alla har vi någon last, och då får väl Hemnet vara min. Viss beroendeframkallande effekt har det ju och dyrt kan det också bli (om man får för sig att köpa det man ser...) Men skadligt för hälsan är det i alla fall inte! :)

Alvhem tycker jag gör de snyggaste presentationerna i Göteborg, som godis för ögonen! Min sambo har en kompis som ska kolla på en lägenhet de har visning på nu i veckan och vi ska följa med som smakråd. Jag tar mitt beroende ett steg längre, jag tittar på lägenheterna irl ;)



Bilder från Alvhem Mäkleri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0