Inredning ute = utredning? (kasst, jag vet...) ;)

Eftersom jag och J har flyttat och blev med balkong så sent som i augusti la jag ingen större energi på att köpa och plantera sommarblommor, de skulle ju snart vissna och jag hade fullt upp med att inreda inomhus.

Nu när vi är så gott som färdiga inne (fast blir man någonsin det?) har jag börjat snegla ut mot balkongen. Ser den inte lite trist och tom ut? Trots att det är höst så har det ju varit fint och soligt och visst finns det växter som trivs på en västerbalkong även i september/oktober?

Jag tog en tur till Blomsterlandet med min mamma och resultatet ser ni här nedan. Två blomsterlådor i aluminium (kommer att vara fin-fina även till våren), fyllda med ljung och något grågrönt…? Ja, där slutar min kunskap om växter, haha, men snyggt blev det! När man står i vardagsrummet och tittar ut matchar våra soffkuddar planteringen på balkongen, är det inte överkurs t.o.m.?! ;)



Lite kass mobilbild, men ni ser hur det ser ut i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0