Vad jag gör när jag inte bloggar, del 1

Jag tog visst en oplanerad bloggpaus! Så kan det gå… Söndagens två inlägg fick jag snabbt ihop men annars har det varit lugnt sedan i fredags morse. Istället har tiden ägnats åt träning, bio och spikmatta, ungefär i den ordningen. :)

Träning
Jag har haft träningskort på Friskis & Svettis i över 7 år och tränade tidigare regelbundet ca 4 ggr/vecka. I höstas var jag mer än lovligt slapp och vande mig helt enkelt av med behovet av att träna. Så kunde det ju inte fortsätta, så nu har jag satt fart igen!

Både när man läser bloggar och är på gymet märks det att man inte är ensam om att lägga in en högre (tränings-)växel och de flesta pass blir snabbt fullbokade. Om några månader kommer det inte att vara samma tryck och till sommaren har de flesta glömt sina nyårslöften. Kvar är de som inte behöver nyårslöften för att träna, det är bara att hoppas att man kan sälla sig till den skaran igen ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas också på det.. Att träningssuget håller i sig alltså. :-) Lycka till med träningen nu!

2009-01-20 @ 22:00:59
URL: http://livetmedlina.blogg.se/
Postat av: Miss Agda

Jag har jobbat på ett gym o januari var alltid ett helvee = för mkt folk o sedan glömmer folk sina nyårslöften, precis som du säger :)

2009-01-21 @ 07:44:54
URL: http://www.missagda.blogspot.com
Postat av: Solli

håller med! nu är det kaos på gymmen...men efter ngn månad är det bara vi som alltid tränar regelbundet som är kvar :o)

2009-01-24 @ 00:00:34
URL: http://sollis.blogg.se/
Postat av: leia

och så kan man ju hålla tummarna för att jag kan sälla mig till den skaran så småningom.....men gissar att det lär dröja till sommaren innan jag kan börja så smått igen.



Har ju förresten inte svarat på kenya-frågan....var där i drygt tre månader....dock blir det ju en annan tidskänsla när man lever så som vi gjorde...utan el utan vatten....



kramar å ha en mysig söndagskväll nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

    
Trackback
RSS 2.0